תקנון אתר

מבוא

  1. אתר האינטרנט lumis.co.il (להלן: “האתר”) משמש כאתר מכירות אונליין לרכישת מערכות ריח, תמציות ריח ומכשירי ריח.
  2. הרכישה באמצעות האתר הינה כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה וטרם ביצוע כל פעולה באתר, יש לקרוא את התקנון במלואו. הוראות התקנון יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע באמצעות האתר ו/או הטלפון.
  3. גלישה באתר, רכישת מוצרים ו/או השארת פרטים מכל סוג שהוא באתר מהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את תקנון האתר, הבין אותו והביע הסכמה לאמור בו.
  4. במידה ואינך מסכים לתנאי התקנון ככתבם וכלשונם עליך לחדול להימנע באופן מידי מכל פעולה ו/או שימוש באתר.
  5. תקנון זה נכתב בלשון זכר והינו מיועד לשני המינים.

הרכישה

  1. לומיס מאפשרת לציבור לקוחותיה קנייה נוחה, קלה ובטוחה של מוצריה השונים באמצעות אתר האינטרנט המאובטח.
  2. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי, אפליקציית ביט או paypal בהתאם לבחירת הלקוח. לומיס שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי התשלום בהתאם למצב המשתנה בשוק.
  3. מחירי המוצרים באתר כוללים מע”מ.
  4. על מנת לבצע הזמנה דרך האתר על הלקוח להזין פרטים אישיים בסיסים כגון: שם מלא, טלפון, טלפון נייד, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת לאספקת המוצר, מספר כרטיס אשראי, תעודת זהות.
  5. יש לבדוק היטב כי בעת ההזמנה הוזנו הפרטים באופן מדויק וזאת כדי שההזמנה תטופל בהקדם האפשרי.
  6. מסירת הפרטים האישיים וכן פרטי האשראי של הלקוח (במידה והלקוח בחר לשלם באמצעות כרטיס אשראי) הינם תנאי להשלמת העסקה.
  7. לאחר ביצוע העסקה יישלח למזמין המוצר אישור בדבר ביצוע העסקה לכתובת האימייל שהוזנה.
  8. רק קבלת אישור העסקה באימייל מהווה אישור על קליטת ההזמנה.
  9. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר ועלות המשלוח, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, מייד לאחר ביצוע הפעולה.
  10. במקרה בו חברת האשראי לא אישרה את העסקה, ביצוע ההזמנה אינו תקף ועל הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לומיס על מנת להסדיר את אופן התשלום.
    11. הרכישה באתר מגיל 18 ומעלה.

מדיניות מוצרים ומחירים

  1. לומיס מציעה לרכישה מערכות ריח בדגמים שונים עם מגוון של תמציות ריח בניחוחות שונים.
  2. כל מוצרי לומיס באתר הינם חדשים וארוזים באריזה המקורית של היצרן.
  3. לומיס רשאית בכל עת להוסיף ו/או לגרוע סוגי ניחוחות, סוגי פריטים, סוגי גדלים, דגמי מכשירי הריח המוצעים על ידה.
  4. כמו כן, לומיס רשאית לשנות ולעדכן את תנאי המכירה השונים לרבות מחיר המוצר, אמצעי התשלום, דרכי המשלוח, סוגי הניחוחות הקיימים במלאי וכדומה, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת.
  5. בכל מקרה שבו קיים הבדל בין המוצר שקיבל הלקוח לידיו לבין פרטי המוצר המפורטים באתר, הפרטים הכתובים באתר הינם הקובעים.
  6. במקרה שבו תיאור הריחות באתר אינו תואם את המוצר שנתקבל על ידי הלקוח, תיאור הריחות המופיע במחשביה של לומיס הינו הקובע.
  7. מחירי המוצרים באתר אינם כוללים דמי משלוח.
  8. מחירי המוצרים באתר כוללים מע”מ בשיעור של 18%.
  9. במקרה שמוצר שהוצע באתר אזל מהמלאי ו/או הופסק הייצור ו/או שיווקו על ידי היצרן, לומיס שומרת לעצמה את הזכות על פי שיקול דעתה הבלעדי, שלא לספקו. במקרה כזה לומיס תודיע ללקוח על ביטול העסקה, וכי הלקוח לא יכול לתבוע ו/או לבוא בטענות לחברה או מי מטעמה.
  10. לומיס רשאית לבטל הזמנות ומכירות של לקוחותיה אשר הזמינו דרך האתר ו/או דרך הטלפון, כולם או חלקם במקרה בו לא מתאפשר בידי לומיס לנהל את אתר האינטרנט באופן תקין, לספק את מוצרים ולעמוד מאחורי התחייבויותיה כתוצאה מתקלות במערכות המחשב והתקשורת של לומיס, במקרה של חבלה כלשהי, פעולות איבה, כוח עליון, שינויים בשיעורי המס, שינויים בשיעורי המכס, שינויים בשיעור המע”מ, שינוי בהיטלים החלים על המוצרים, שינויים בתקנות המוצרים, עיכובים באספקות בעקבות שביתה, אירוע ביטחוני וכיו”ב.
  11. לומיס רשאית לבטל רכישה ספציפית בכל מקרה של טעות בתיאור המוצר, מחיר, תנאי אספקה וכדומה, תוך החזרת התמורה במלואה ללקוח. במקרה כזה ללקוח לא תהיה הזכות לתבוע ו/או לבוא בטענות לחברה ולמי מטעמה.

אספקת המוצרים

  1. לומיס תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוזנה בפרטי ההזמנה בעת הרכישה תוך 10 ימי עסקים בהתאם לאופן המשלוח שבחר הלקוח בעת ההזמנה.
  2. לומיס תספק את מוצריה באמצעות חברת שליחויות, ובמקרה וכתובת האספקה תחשב כאזור המוגבל לגישה מבחינה ביטחונית, תפנה לומיס למזמין המוצר לצורך תיאום כתובת אספקה שונה או הצעת האופציה של איסוף עצמי, במקרים מסוג זה לא ייחשב עיכוב באספקת המוצר כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
  3. במקרה של שימוש החברה על ידי שרות חברת שליחויות אספקת המוצרים תהא בכפוף למדיניות אספקת המוצרים של חברת השליחויות.
  4. אספקת המוצרים בימי עסקים בלבד (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  5. יובהר כי לומיס לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי אספקה שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  6. במידה ובחר הלקוח באיסוף עצמי ממשרדיה של לומיס, יקבל הלקוח הודעה על כך שהמשלוח מוכן וניתן להגיע לאסוף תוך 2 ימי עסקים מיום ביצוע הרכישה.
  7. באפשרות הלקוח לבחור במספר תשלומים כמפורט בעמוד ההזמנה. הסכום הכולל של ההזמנה ומספר התשלומים יופיעו בטופס ההזמנה.
  8. בעת איסוף המוצר ממשרדיה של לומיס, על מזמין המוצר ובעל כרטיס האשראי להיות נוכח בעת מסירת המוצר, לומיס רשאית במקרה כזה לדרוש את הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי וחתימתו על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר. במקרה בו מזמין המוצר אינו מקבל את המוצר ו/או בחר לשלוח את המוצר לכתובת אחרת שאינו נוכח בה באופן קבוע ו/או בחר לרכוש את המוצר כמתנה באחריותו הבלעדית ליתן יפוי כח מטעמו למקבל המוצר שהוזמן.

החזרת מוצרים וביטולים

  1. כל רוכש באתר יהיה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו.
  2. תנאי לביטול הזמנה לגבי מוצר הנרכש הינו החזרתו לחברה באריזתו המקורית ללא פתיחתו ללא שימוש ואשר המוצר המוחזר הינו שלם ונקי וללא שברים, סדקים, קרעים ו/או חתכים ו/או מצוי בו פגם מכל סוג המונע את מכירת המוצר בשלמותו ללקוח אחר. למען הסר ספק, באם נעשה שימוש במוצר ונפתחה האריזה לא ניתן לבטל את ההזמנה.
  3. מרגע שתמצית הריח נארזה ויצאה מכותליה של לומיס ונשלחה אל הלקוח, לא תהיה אפשרות להחזיר את תמצית הריח. יודגש כי גם אם הלקוח לא עשה שימוש ו/או לא פתח את האריזה ו/או לא פתח את החבילה אין אפשרות להחזיר תמציות ריח.
  4. ניתן לבטל הזמנה אשר טרם נשלחה אל הלקוח באמצעות שיחת טלפון לשירות לקוחות של לומיס.
  5. במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות שליחת הודעה לכתובת המייל ו/או יצירת קשר טלפוני עם לומיס, וזאת בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר אינו נפתח וארוז באריזתנו המקורית ובתנאי שעמד בכל התנאים 42 לתקנון זה.
  6. החזרת מוצר בתוך 14 יום סגור באריזתו המקורית יעשה רק לאחר תיאום מראש עם שרות הלקוחות וקבלת אישור, עם קבלת האישור על הלקוח להחזיר באופן עצמאי את המוצר למשרדי של לומיס – ברחוב חרושת 18, רמת השרון. יובהר כי כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר למשרדיה של לומיס חלות על הלקוח.
  7. לאחר החזרת המוצר ללומיס, לומיס תהיה רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם ובנוסף את דמי המשלוח הראשוניים שנגבו בגין אספקת המוצר ללקוח.
  8. מיד עם קבלת המשלוח על הלקוח לבדוק את המוצר שהזמין. במידה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או שונה מהמוצר שהזמין, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, על ידי שליחת מייס ללומיס ובתנאי שעמד בתנאי תקנון זה.
  9. מדיניות החזרות מוצרים ו/או ביטולים המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו דרך אתר זה. לומיס לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

שירות לקוחות

  1. בכל שאלה, בעיה, תקלה או בירור לגבי מוצר ו/או הזמנה ניתן לפנות אל נציגי שירות הלקוחות של לומיס בטלפון _0546700780 או באמצעות אימייל לכתובת info@lumis.co.il.
  2. שירות הלקוחות של לומיס פועל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00 ל- 13:00. שירות הלקוחות אינו פועל בערבי חג ומועדי ישראל.

אחריות

  1. האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים ואינה כוללת שברים, נפילת מכשיר, סדקים.
  2. האחריות למוצר מפיץ ריח ספריי – Lumis ניתנת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.
  3. האחריות למוצר Lumis Spark ניתנת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.
  4. האחריות למוצר  Lumis Flex ניתנת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.
  5. האחריות למוצר Lumis Master ניתנת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה. 
  6. האחריות תקפה לגבי לקוח המחזיק בידיו חשבונית מס קבלה ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות אתר זה. לומיס שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הוא הינו הרוכש של המוצר.
  7. הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. האחריות הכוללת של לומיס ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום. יובהר כי באחריות הלקוח לשאת בעלויות ההובלה כל המוצר למשרדי לומיס או להביאו באופן עצמאי.
  8. אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגוייה, הפלת המכשיר, השכבת המכשיר על הצד, שימוש בשמנים לא תואמים את המכשיר, ערבוב השמנים במים או שבר.
  9. לומיס לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדי של לומיס.

אבטחה ונתונים אישיים

  1. בעת קליטת פרטי ההזמנה האתר פועל באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן מסוג SSL שאושר על ידי חברות האשראי ומאפשר העברת נתונים למחשב עיבוד הנתונים של החברה.
  2. המשתמש באתר יודע ומאשר כי כל הפרטים שמסר במועד ההזמנה באתר ו/או פרטים הנובעים מפעילותו באתר ובכלל מידע שנאסף אודות הלקוח במהלך הגלישה, ייאגרו במאגרי המידע של החברה. המשתמש מאשר לחברה לאגור מידע כאמור ולבצע בו שימוש בתוך החברה בלבד.
  3. האתר יהיה רשאי לשלוח אליך דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS ולפנות אליך בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים באתר ו/או מוצרים חדשים ו/או חידושים באתר .
  4. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת בפרסום או בדיוור האלקטרוני הראשון שיישלח אליך במיקום המיועד לכך.
  5. . לומיס מתחייבת לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להגן על אתר האינטרנט ועל פרטי הלקוחות והנתונים שבידה.
  6. אתר זה מאובטח ברמה גבוהה על פי הכללים וההנחיות הנהוגים באתר סחר אלקטרוני. לומיס מתחייבת לנקוט בכל אמצעי הזהירות המקובלים והעומדים לרשותה על מנת להגן על אתר האינטרנט ועל פרטי הלקוחות והנתונים שבידה. עם זאת במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, במישרין ו/או בעקיפין שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו לרבות במקרה שמידע או נתונים ייאבד או יעשה בו שימוש לא מורשה.

תנאים נוספים

  1. לומיס שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מעת לעת.
  2. במקרה של מחלוקת הנוגעת לרכישת מוצר באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט הבלעדי בבתי המשפט בת”א בלבד.
  3. כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הנן רכושה הבלעדי של לומיס.
  4. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את תכנים המופיעים באתר אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעמה של לומיס.
  5. רישומי המחשב של לומיס בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
 

מדיניות משלוחים והחזרות

המוצרים הנרכשים באתר לומיס (lumis.co.il) נבדקים טרם השליחה ונארזים באריזה ייעודית במטרה להגיע שלמים למזמין המוצרים.

על מנת למנוע שבר בהובלה בחרנו בחברת שילוח המתאימה לשילוח מוצרים שבירים. (אין אפשרות למשלוח בדואר רגיל/רשום)

זמני אספקה ויעדי אספקה

מוצריה של לומיס נשלחים למרבית חלקי הארץ ויסופקו בתוך 3-10 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה באתר.
האספקה נעשית בימי חול בלבד לא כולל ימי שישי וערבי חג, בין השעות 08:00-18:00.
אנו מספקים משלוחים לישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק אך הדבר מותנה באישור חברת השליחויות,
במקרה ולא ניתן לספק לכתובת חברתנו תיצור עמכם קשר בתוך 3 ימי עסקים מביצוע ההזמנה.

בעת ביצוע ההזמנה יש לרשום את כל הפרטים האפשריים לצורך שילוח מדויק ומהיר, לרבות כתובת ומספר טלפון נייד בו ניתן לתאם את האספקה.

שינוי כתובת אחרי ביצוע הזמנה

שינוי כתובת השילוח לאחר ביצוע ההזמנה יכולה להיעשות עד שעה מביצוע ההזמנה באמצעות שליחת מייל ל-  info@lumis.co.il  כל שינוי מאוחר יותר עלול לגרור חיוב הובלה כפול בעת השליחה ובמקרה של ביטול הזמנה אחרי שילוח, חיוב דמי משלוח.

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה:

כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”). חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם.

בעסקת מכר מרחוק לרכישת מוצר יש להודיע לבית העסק בכתב על ביטול העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם. את בקשת הביטול ניתן לשלוח למייל ל-info@lumis.co.il

ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

החזרת מוצר מכל סיבה שהיא תתאפשר רק אם לא נעשה במוצר שימוש והוא מוחזר באריזתו המקורית ללא כל פגם או נזק. ההחזרה תעשה על ידי הלקוח למשרדי החברה ברחוב אבישי 14 רמת גן על פי הכתוב בתקנון האתר.

כל ביטול עסקה על פי התקנות מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5 אחוזים ממחיר הטובין או השירות או מאה שקלים, לפי הנמוך. במידה והעסקה נעשתה בכרטיס אשראי רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום אשר נגבה ממנו בגין הביטול על ידי חברות האשראי.

ביטול הזמנה באתר טרם קבלת המוצר ובסמוך להזמנה

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באמצעות המייל בלבד: info@lumis.co.il

ביטול עסקה על ידי לומיס 

במקרים חריגים הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם ימצא בעת ליקוט הסחורה למשלוח כי נפלה טעות במערכת וכי אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ניצור עמך קשר טלפוני.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות בדוא”ל info@lumis.co.il  ואנו נענה בהקדם האפשרי.